marți, 15 septembrie 2009

Jurnal de bord - ziua 2 de gradi

Dupa ce aseara a adormit spunand ca ea nu mai vrea sa mearga la gradi... cand a deschis ochii astazi mi-a spus acelasi lucru!

"Am fost ieri la gradi, mi-a placut , dar acum nu mai vreau !"

"Mami, pai o sa inveti o multime de lucruri noi! Vrei ca toti ceilalti copii sa invete si tu nu?"

"Pai ... am invatat suficient!"

In fine, fara prea multe discutii ne-am imbracat si astazi si am plecat la gradi!
A tacut tot drumul ... nu a zis nici pas! Cred ca nu e foarte incantata ...
Am ajuns, ne-am schimbat, am intrat in clasa si s-a asezat pe scaunel fara sa mai ma caute cu privirea sau sa comenteze ceva.
Bineinteles ca si astazi a fost insotita de "ursul fara nume" (ursul polar care o apara de orice).
Se pare ca si astazi a fost curajoasa.... a plans putin la masa si la nani ... lui tati i se pare ca are ochii rosii :D, eu n-as zice!
Dupa amiaza a fost la fel de exuberanta ca si ieri .
Am intrebat-o daca s-a imprietenit cu vreun copilas si mi-a pomenit iarasi de Andreea, fetita care nu a lasat-o sa doarma pentru ca plangea...
Mi-a mai spus ca dimineata a mancat nesquick cu lapte si paine cu unt si cu "gem d-ala cu munti".

Acum mi-a zis iarasi ca nu mai merge maine la gradi ...

I'll be back tomorrow !

Un comentariu:

  1. Asta cu nu vreau maine la gradi il tine pe luk de 3 ani deja :))
    stiu ca nu e prea incurajator, dar poate maimutzelor o sa le placa la un moment dat :) Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere