vineri, 18 septembrie 2009

Jurnal de bord - Zilele 4 si 5

Dupa primele zile care s-au scurs asa cum am povestit, a urmat seara celei de-a 3 zi cand pitica a inceput sa planga ca vrea la Mica...
Am banuit ca imi cere lucrul asta sperand ca a doua zi o va convinge pe Mica sa o tina acasa, dar ea nu stie ca Mica este mult mai ferma decat mine ! I-am explicat de la inceput ca si Mica o va duce la gradi, pentru ca are treaba insa, dat fiind faptul ca a insistat, am dus-o la mama.
A doua zi dimineata bineinteles ca a incercat sa o induioseze pe mama ca sa o tina acasa, chiar a varsat cateva lacrimi, insa tot a plecat la gradi :).
Acolo a mai plans putin dupa ce a schimbat-o mama de hainute, dar nu foarte vehement. A intrat in clasa cu tristetea pe chip, iar la rugamintea Micai de a-i da o bezea, a schitat un gest discret fara prea multa tragere de inima!
In schimb cand a plecat de la gradi, radia toata ... de ce? Pentru ca primit medalie de la doamna educatoare pentru ca a fost fetita cuminte si a invatat un cantecel.
Bineinteles ca a aratat medalia tuturor celor ce i-a intalnit pe strada ... cunoscuti sau nu!
La culcare a concluzionat "Mami, incepe sa-mi placa la gradi!" :D Deci e de bine!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Ultima zi de gradi a saptamanii a parcurs cam acelasi tipar pentru prima parte a zilei, deoarece domnisoara a cerut sa doarma tot la Mica si sa o duca Mica la gradi!

Acum urmeaza sa aflu detalii despre ce s-a mai intamplat peste zi!
Abia astept! :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu