joi, 26 august 2010

Vara 2010...

Mi-am dat seama ieri ca "aproape" a trecut si luna august ... nu pot sa cred ca au trecut 8 luni din 2010 si ca in curand ne vom pregati de Craciun!

Dariuca nu prea a apucat sa se bucure de vacanta asta pentru ca in fiecare dimineata a trebuit sa se trezeasca devreme sa mearga la Mica (bunica). Insa pentru a compensa tot stresul din vara asta, i-am facut "catarul" si, saptamana trecuta, i-am cumparat un perus (Pufi). Pufi al nostru cred ca se va sinucide in curand din cauza plictiselii, pentru ca sta singur cam 8-9 ore pe zi.
Daria se incapataneaza sa-l invete sa vorbeasca si ii repeta cu incapatanare ca pe ea o cheama "DA-RI-A" si ca pe el il cheama "PU-FI" ... precum Tarzan si Jane :D.
Bineinteles ca responsabilitatile legate de ingrijirea lui Pufi imi revin mie... Yupiiiiiii!

2 comentarii: